')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://sanroid.r98.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر
صفحه نخست
پروفایل
توضيحات بنر تبليغاتي
دانلود ورژن جدید بازی شکارچی کامپیوتر Turok  دانلود آپدیت جدید بازی شکارچی ویندوز دانلود جدیدترین نسخه بازی شکار حیوانات ویندوز Turok یک بازی فوق العاده زیبا در سبک شکار دایناسور ها در مهارت ه
تاریخ
تاریخ : جمعه 24 مهر 1394
نویسنده
نویسنده : ramin
نظرات
دانلود Turok بازی شکارچی برای کامپیوتر

دانلود ورژن جدید بازی شکارچی کامپیوتر Turok 

دانلود آپدیت جدید بازی شکارچی ویندوز

دانلود جدیدترین نسخه بازی شکار حیوانات ویندوز

Turok یک بازی فوق العاده زیبا در سبک شکار دایناسور ها در مهارت های خاص میباشد.دایناسور ها معمولا  بصورت گروهی حمله میکنند و خطر رو برای شما بیشتر میکنند اکشن و گرافیک زیبای این بازی هیجان بازیرو بیشتر میکنه.Turok فقط شکار دایناسور نمی باشد در این بازی دشمنان شما بصورت مخفیانه به شما حمله میکند شما میتوانید با کمک دایناسور ها و فرستادن دانیاسور ها به طرف آنها دشمن های خود را نابود بکنید.

Turok بازی شکارچی کامپیوتر 

شما در ابتدا باید سربازان خود را پیدا کرده و زنده بمانید که زنده ماندن در این سیاره خیلی کار سخت است بخاطر اینکه دایناسورها ساکن هستند . در این سیاره خزندگان گوناگونی و متنوعی دیده می شود که البته برای یک بازی به سبک ژوراسیک پارک امری است عادی و می توان تهیه دیدن نسبتا خوب حملات در یک لحظه چابکی و زرنگی دایناسورها در یک لحظه اشاره کرد که شما را به چالش و سرعت عکس العمل بالا وا می دارد تا بتوانید آنها را بزنید . نبرد با دایناسورها محتاج مهارت خاص و استفاده از تاکتیک های خاص است . دایناسورها معمولا به صورت گروهی حمله می کنند که آنها واقعا ستاره های بازی Turok در این سیاره جنگلی هستند . در این بین دایناسورهای عظیم جسته مانند:””Tyrannosaurus وجود دارند که به عنوان دایناسورهای بزرگ هیبت خاصی دارند البته این دایناسورهای عظیم جسته مغز کوچکی دارند و کشتن آنها از دیگران آسانتر است پس نترسید :) .

هوش مصنوعی بسیار عالی Turok باعث هیجان بازی میشود . برای مثال سربازان دشمن به صورت مخفیانه و بدون سر و صدا به سمت شما نزدیک می شود و به طور ناگهانی به شما حمله ور می شوند و وظیفه آسیب رساندن به شما را به خوبی انجام می دهند . در مواقعی از بازی می توانید گروه دایناسورها را به سمت سربازان دشمن رانده و به عنوان یک سلاح مهلک از آن استفاده کنید .

شما می توانید در مواقع جنگ تن به تن پشت درختها و دیوارها و اجسام پناه بگیرید البته دشمنان شما نیز این کار را به خوبی بلدند . در بازی Turok اسحله های گوناگونی وجود دارد که می توان ار آنها در جنگهای دور مثل تفنگ دوربین دار ، جنگهای تن به تن از مسلسلها و در برابر دایناسورها می توان علاوه بر سایر تفنگها از موشک انداز استفاده کرد . البته در بازی نارنجک نیز وجود دارد که می توانید با درجه بندی دقیق از یک صحنه دایناسور در حال چریدن ، یک صحنه خونین بسازید . البته اسلحه هایی برای مبارزه های مخفی نیز وجود دارد که همان تیرکمان معروف توراک و چاقو است .

 

  • سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Turok

OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 2.4 GHz or Equivalent
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 18 Gb free
Video Memory: 128 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon x1300
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

  • توجه :

قبل نصب حتما آنتی ویروس خود را خاموش بکنید و بعد شروع به نصب بازی بکنید بعد نصب بازی حتما برنامه های مورد نیاز بازی مثل کرک بازی رو حتما در پوشه نصب بازی کپی کنید .

Turok بازی شکارچی نسخه desktop ورژن جدیدبازی شکارچی کامپیوتربازی شکارچی نسخه ویندوز

راهنما

بعد دانلود تمامی پارت هارو در یک پوشه کپی کنید و به کمک برنامه winrar از حالت فشرده در بیاورید.
 
حجم : 4.5 گیگابایت
رمز فایل : جهت مشاهده روی عکس کلیک کنید رمز
 

 

موضوعات مرتبط
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , بازی کامپیوتر ,
بازديد : 1306
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


برچسب‌ها
برچسب‌ها: دانلود بازی شکار دایناسور ها برای کامپیوتر ,دانلود بازی اچ دی برای کامپیوتر ,دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر ,دانلود بازی شکار برای کامپیوتر ,دانلود بازی زیبای Turok ,دانلود بازی شکار دایناسورها Turok ,دانلود Turok ,دانلود Turok بازی شکار دایناسور برای کامپیوتر ,Download Free game Turok full For Pc ,

مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
رمز بازی Gta 5 جدید و کامل رایگان
دانلود بازی فوتبال جدید PES 2017 برای کامپیوتر و اندروید بدون دیتا
دانلود فیفا 2017 FIFA اندروید بدون دیتا
دانلود SYGIC GPS Navigation Cracked 17.3.21 مسیریاب سایجیک برای اندروید
دانلود TELEGRAM مسنجر تلگرام برای اندروید و کامپیوتر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدیدترین مطالب سایت
مطالب پر بازدید
مطالب پر بازدید
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر