')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://sanroid.r98.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر
صفحه نخست
پروفایل
توضيحات بنر تبليغاتي
آپدیت جدید Her Story v1.2.6 Full بازی داستانی “داستان او” اندروید دانلود بازی ایرانی مهمانی اصغر اقا اندروید کلیک کنید Her Story بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراجوی
تاریخ
تاریخ : جمعه 08 مرداد 1395
نویسنده
نویسنده : ramin
نظرات
دانلود HER Story بازی ماجراجویی داستان او اندروید + دیتا

آپدیت جدید Her Story v1.2.6 Full بازی داستانی “داستان او” اندروید

دانلود بازی ایرانی مهمانی اصغر اقا اندروید کلیک کنید


Her Story بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراجویی و ویدئویی از استودیوی بازیسازی Sam Barlow برای اسمارت فون است که راز این بازی در سال 1994 اتفاق می افتد ؛ درست وقتی که هانا اسمیت ، کاراکتر اصلی بازی با مراجعه به پلیس خبر ناپدید شدن شوهرش را خبر می دهد و بعد از مدتی بخاطر دلایلی نامعلوم شوهر او به قتل رسیده و بخاطر این جریان پلیس در مقاطع زمانی مشخصی از هانا بازجویی می کند . شما در این بازی مقابل فیلم های کوتاه بازجویی هانا قرار می گیرید که باید به کشف حقیقت این مسئله بپردازید . صحنه بازی Her Story بر روی صفحه ی نمایش یک کامپیوتر قدیمی در جریان است و شما به عنوان کاربر مهمان این کامپیوتر می تواند با جستجو در فایل ها ویدئوهای مختلف مربوط به هانا را یافته و مشاهده کنید که در ضمن فایل ها در بازی به صورت از پیش تعیین شده در اختیار شما قرار داده نشده است و باید با جستجوی کلمات کلیدی (کلماتی که هانا در بازجویی ها از آن ها استفاده کرده) می توان به فیلم های جدید و بیشتر را پیدا کرد .

بازی داستان HER Story اندروید 

همه ویدئوها تقریبا 270 مورد هست که البته هر یک خیلی کوتاه بوده و بیشترش تا 1 دقیقه طول می کشند . در شروع بازی کلمه ی کلیدی قتل (Murder) را در اختیار شما می گذارد و بقیه ی ماجرا را باید خودتان پیدا کنید . با جستجوی کلمه ی قتل 5 فایل ویدئویی پیدا می شود که باید کارتان را با آن ها شروع کنید . چون ویدئوها بر حسب اسم پیدا می شوند هیچ ربطی به هم ندارند و ممکن است فیلم بازجویی ها در روزهای مختلف باشند و شما را گمراه کنند و در اینجاست که شما باید چالش بیشتری انجام داده و با توجه به کلمات و سخنان هانا ، به دنبال کلمات کلیدی جدید بگردید تا فایل های بیشتری پیدا کنید . ویژگی های دیگری هم وجود دارد که کار شما را تا حدی ساده تر می کند . برای مثال هر ویدویی را که دیده باشید تیک خاص روی آن برداشته می شود تا متوجه شوید که قبلا آن را دیده اید و همچنین می توانید از ویدئوهایی که به نظرتان مهم هستند آرشیو جداگانه ای بسازید و حتی کلمات کلیدی خاص خودتان را بر روی هر یک قرار دهید تا برای جستجو در آینده راحت تر باشد . هر بازیکنی ممکن است جستجوهای مختلفی نسبت به دیگر بازیگران داشته باشد که همین سبب می شود شکل گیری داستان برای هر شخص متفاوت باشد .


هانا در طول بازی Her Story ، به تعریف دو قسمت از زندگی خود که شامل کودکی و جوانی است می پردازد و هر یک به نحوی با دیگری در ارتباط است . بعضی از حادثه های دوران کودکی کاملا با وقایع جوانی وی در ارتباط اند و بعضی دیگر تنها برای موضوع کامل داستان در بازی گذاشته شده اند . جذابیت داستان Her Story در اینجاست که دائما اطلاعاتی گنگ را در اختیارتان می گذارد و چیدمان این اطلاعات فقط و فقط به خودتان بستگی دارد . فرق بزرگ Her Story با دیگر بازی ها اینجاست که شما را در نقش کارآگاهی متبحر قرار نمی دهد بلکه می خواهد به شما احساس زیرکی بدهد . همین احساس زیرکی است که باعث می شود کاربر همواره بازی را با وجود اینکه گاهی از آن خسته و یا عصبی می شود ، ادامه دهد .

  • توجه در مورد بازی HER Story apk

 
برای بازی Her Story باید زبان انگلیسی شما تا حدی قوی باشد که بتوانید تقریبا مطالب بازی را فهمیده و بازی را ادامه دهید و در ضمن برای معرفی بازی از توضیحات دیجیاتو نیز استفاده شده است . بازی کاملا آفلاین بوده و نیازی به اینترنت ندارد .

 

  • آموزش نصب و اجرای بازی Her Story Apk :

ابتدا فایل اصلی و اندرویدی بازی را دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و سپس فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.MrSamBarlow.HerStoryGame را بر روی مموری گوشی اسمارت خود در مسیر Android/obb کپی کنید و در نهایت بازی را اجرا کرده و از بازی زیبای داستان او لذت ببرید .

  • لینک دانلود بازی HER Story apk

دانلود بازی داستان او برای اندروید                    دانلود بازی ماجراجویی داستان او اندروید                    دانلود بازی کشف قتل داستان او برای اندروید

  • تصاویری از بازی HER Story apk

 her story apk freeher story android free downloadداستان او کشف قتل همسر اندرویدداستان او برای اندروید دانلود رایگان

موضوعات مرتبط
موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , بازی اندروید ,
بازديد : 506
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0



مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
Dream League Soccer 2020 دانلود بازی دریم لیگ 2020 اندروید
دانلود بازی مترو دونده هک شده برای اندروید Subway Surfers Hack
PES 2012 برای اندروید
رمز کاپ نال کلش اف کلنز هک شده
دانلود Score! Hero 2.26 - بازی فوتبال محبوب و خارق العاده "امتیاز قهرمانی" اندروید + مود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدیدترین مطالب سایت
مطالب پر بازدید
مطالب پر بازدید
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر